הטיפ היומי: זינקה ב-45% בשנה - ועדיין נסחרת בחסר

במחלקת המחקר של ג'יי.פי מורגן סבורים כי הזדמנויות הצמיחה של מותג האופנה לולולמון טרם נוצלו ■ ממליצים "תשואת יתר" במחיר יעד של 75 דולר - פרמיה של כ-13% על פני מחיר המניה בבורסה

לולומון / צילום: רויטרס
לולומון / צילום: רויטרס

קמעונאית אופנת הספורט lululemon athletica נסחרת בנאסד"ק ושווי השוק שלה עומד על כ-9.4 מיליארד דולר. החברה נוסדה בקנדה ב-1998, וכיום היא פעילה בקנדה, ארה"ב, אירופה ואוסטרליה, ומשווקת בסניפיה בגדי יוגה וריצה.

על רקע המחסור בסיפורי צמיחה איכותיים בקרב מניות הפונות לצרכן, בדיקות בשטח שהצביעו על תוצאות חיוביות, ומסקנות מפגישה עם הנהלת החברה - הגענו למסקנה שקשה להתעלם ממניית לולולמון.

למרות העלייה האחרונה במניית החברה (מהתחתית שאליה הגיעה), היא עדיין מציגה ביצועי חסר ביחס למדד S&P 500 בשנה וחצי האחרונות, על רקע צעדים שגויים שהחברה ביצעה ופגעו בצמיחת הרווח שלה.

בתזת ההשקעה שלנו בנוגע למניית לולולמון, אנו לוקחים בחשבון שלמותג שלה יש עדיין הזדמנויות שטרם נוצלו לצמוח - הן בשוק המקומי והן בשוק הבינלאומי. במודל שלנו אנחנו מעריכים הכנסות שנתיות ברמה של 4 מיליארד דולר בשנת הכספים 2019, לעומת 1.8 מיליארד דולר ב-2014.

בצמיחה הזאת יתמכו כמה גורמים: הגדלת שטחי המכירות ופתיחת סניפים חדשים באירופה ואסיה; ביצועים טובים יותר בתחום המוצרים יובילו לצמיחה של סביב 5% במכירות חנויות זהות; כניסה לקטגוריות חדשות, כמו בגדי גברים; וכן המשך צמיחת עסקי המסחר המקוון - מרמה של 16.5% ממכירות החברה בשנת 2013 ל-20.3% ב-2019.

להערכתנו, ב-2019 לולולמון תוכל להציג רווח נקי של כ-4.5 דולר למניה, יותר מכפול מזה שנרשם בשנת הכספים 2014.

הסיכונים הכרוכים בהשקעה במניה כוללים כאלו שקשורים לביצוע ולמיקוד הנדרש לפתיחת החנויות, והצורך הנמשך בהשקעות בשרשרת האספקה ובתמיכה בבניית המותג. בנוסף, סיכון שקשור להנהלה הוא שהמנכ"ל חדש יחסית (כשנה בתפקיד) וסמנכ"ל הכספים צפוי לפרוש בקרוב.

המלצתנו למניית לולולמון היא "תשואת יתר", ומחיר היעד שלנו למניה, לתקופה של עד דצמבר 2015, נקבע על 75 דולר. מחיר היעד משקף פרמיה של כ-13% על פני מחיר המניה בבורסה.

מחלקת המחקר, ג'יי.פי מורגן

הגורמים בכתבה עשויים להשקיע בניירות ערך ו/או מכשירים, לרבות אלו שהוזכרו בה. האמור אינו מהווה ייעוץ או שיווק השקעות, המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם