פוטומדקס מוכרת את LCA-Vision בכ-40 מיליון דולר

נושי החברה המובטחים ביחד עם דירקטוריון החברה אישרו את המכירה אשר נכנסה לתוקפה ב-31 בינואר 2015

דולב רפאלי / צילום: תמר מצפי
דולב רפאלי / צילום: תמר מצפי

חברת פוטומדקס הודיעה היום על מכירת חברת הבת שלה LCA-Vision לחברת Vision Acquisition עבור 40 מיליון דולר במזומן. בנטרול התאמות הון חוזר והוצאות שכר טרחה ליועצים, פוטומדקס תכיר בהכנסה של כ-35.3 מיליון דולר נטו. נושי החברה המובטחים ביחד עם דירקטוריון החברה אישרו את המכירה אשר נכנסה לתוקפה ב-31 בינואר 2015.

LCA-Vision מפעילה 59 מרכזים תחת המותג LasikPlus® בארה"ב, הכוללים 51 מרכזי שירות LasikPlus קבועים לתיקון ראייה בעזרת לייזר ו-8 מרכזים לווייניים לטיפולים לפני ואחרי תיקון הראייה.

חברת Vision Acquisition העניקה לפוטומדקס בלעדיות לספק מספר מוצרי excimer המתבססים על מקור אור, מערכות וציוד למרכזים של LCA-Vision הפועלים תחת המותג LasikPlus ל-7 השנים הקרובות. תנאיי כל הצבה, אם בכלל, יוחלטו פרטנית לכל מרכז ומרכז.

פוטומדקס מתכננת להשתמש בהכנסות ממכירה זו על מנת לכסות חלק מהלוואה שניתנה לחברה לצד המשך חיפוש מקורות מימון להחזר חוב החברה המובטח.

"מכירת LCA-Vision מאפשרת לפוטומדקס לכסות חלק מחובותיה לצד מתן זכויות בלעדיות להצבת מכשירי לייזר מסוג XTRAC לטיפול בפסוריאזיס וויטיליגו במרכזי LasikPlus, המותנות במשא ומתן עם הבעלים החדשים", אמר דולב רפאלי, מנכ"ל פוטומדקס.