משרד הפרסום מומה מוביל פעילות של חברת גופי התאורה "קרני תכלת". החברה, המזוהה עם גופי תאורה יוקרתיים של מותגים אירופאים ומעצבים ישראלים, משיקה לראשונה קולקציה במחירים נגישים לקהל הרחב.
המהלך מגובה בקמפיין שילוט חוצות ארצי בהיקף השקעה של מיליון שקל. המהלך ממשיך מגמה של חברות עיצוב רבות בעולם, המנגישות את עצמן לקהלים נוספים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.