חברת ביגוד ספורט רוכשת אפליקציות ספורט ב-560 מ' ד'

Under Armour רכשה את MyFitnessPal ו-Endomondo ■ חברת Under Armour עובדת עם חברת הסמארטפונים הטיוואנית HTC על שעון חכם, אותו היא אמורה להציג לראשונה בתערוכת הסלולר MWC בברצלונה בחודש הבא

נעלי ריצה / צלם: שאטרסטוק
נעלי ריצה / צלם: שאטרסטוק

כמעט כל חובב ריצה מכיר את האפליקציות Endomondo ו-MyFitnessPal המאפשרות למדוד נתוני מרחק, מהירות, קלוריות ודופק בזמן ריצה. אתמול (ד') הודיעה חברת ביגוד הספורט Under Armour שהיא רוכשת את שתי האפליקציות ב-560 מיליון דולר.

אפליקציית MyFitnessPal נרכשה תמורת 475 מיליון דולר. היא הוקמה בשנת 2005 והיא מחזיקה כבר 80 מיליון מנויים. היא עוסקת בעיקר במדידת קלוריות ומעקב אחר דיאטות.

חברת Endomondo נרכשה תמורת 85 מיליון דולר. היא הוקמה בשנת 2007, והיא מחזיקה 20 מיליון מנויים ועוסקת במדידת נתונים בזמן ריצה. בחברות הודיעו שהאפליקציות שלהם ימשיכו לפעול תחת המותגים הנוכחיים.

"המשימה של Endomondo תשאר זהה, בדיוק כמו שהייתה מאז הקמתה - לדרבן אנשים להפוך לאקטיביים יותר, בעזרת יכולות חברתיות והנאה מהאימון", אומרת מיטה לייקה, מנכ"לית ומייסדת Endomondo. "כאשר הקמנו את החברה, לא היו כמעט טלפונים עם GPS, שלא לדבר שלא היו חנויות אפליקציות, בהחלט עברנו דרך ארוכה מאז".

חברת Under Armour עובדת עם חברת הסמארטפונים הטיוואנית HTC על שעון חכם, אותו היא אמורה להציג לראשונה בתערוכת הסלולר MWC בברצלונה בחודש הבא. עדיין לא ידוע, אם רכישות האפליקציות מיועדות עבור אותו שעון.