הטיפ היומי: יצרנית מוצרים לרכב שפירסמה דוחות חזקים

במחלקת המחקר של קרדיט סוויס מעלים את מחיר היעד למניית Lear בדולר אחד, ל-115 דולר - מחיר המשקף פרמיה של כ-6% על מחיר השוק. ההמלצה נותרה "תשואת יתר"

חברת Lear Corp / צילום: בלומברג
חברת Lear Corp / צילום: בלומברג

יצרנית הרכיבים למכוניות Lear Corp נסחרת בבורסת ניו יורק (סימול: LEA) ושווי השוק שלה הוא כ-8.6 מיליארד דולר. החברה מייצרת מערכות ישיבה, מערכות אלקטרוניות ומערכות שמע לכלי רכב.

לפני כשבוע החברה פרסמה את הדוחות הכספיים לסיכום הרבעון הרביעי ושנת 2014. זה היה עוד רבעון מרשים, עם רווח נקי מתואם של 2.27 דולר למניה, הרבה מעבר לקונצנזוס האנליסטים שהיה 2.07 דולר. Lear עקפה את התחזיות גם ברווח התפעולי ושיפרה את הרווחיות התפעולית שלה; זאת בזכות הכנסות גבוהות מהצפוי (צמיחה של 7%, כשאנו ציפינו ל-5%) ושליטה טובה על הוצאות ההנהלה והכלליות.

כל אחת מחטיבות החברה הציגה ביצועים טובים, ולדוגמה מכירות מערכות הישיבה גדלו ב-10% והרווחיות של החטיבה שופרה. אנחנו מעריכים שיש מקום לשיפור מרווחים בתחום מערכות הישיבה ב-2015.

הנהלת Lear נשמעה האופטימית ביותר מכל הנהלה של חברה אחרת בתחום, מבין החברות שאנו מכסים. ההנהלה הדגישה את מגוון המגמות החיוביות בכל חטיבה, וכן את מעמדה הטוב של Lear בשוק. בניגוד ל-Lear, בחברות האחרות שוררת אי-ודאות בנוגע לתמהיל המוצרים.

במקביל לפרסום הדוחות, החברה אשררה את התחזית שלה לשנת 2015, למרות ששינתה את הנחת היסוד שלה בנוגע לשער האירו. בעוד זה מגדיל את הסיכוי להשיג את הרף התחתון של תחזית ההכנסות השנתית (שעומדת על 18.5-19 מיליארד דולר), נראה ש-Lear מרגישה בנוח עם תחזית הרווח התפעולי שלה, שהיא ל-1.175-1.225 מיליארד דולר.

אנו מעדכנים את התחזיות שלנו לתוצאות החברה, ומצפים לרווח נקי של 9.63 דולר למניה ב-2015, לעומת תחזית קודמת ל-9.8 דולר. הסיבה היא הפחתה של תחזית ההכנסות לכיוון הרף התחתון של תחזית החברה. ב-2016 אנו צופים רווח נקי של 11.14 דולר למניה, לעומת תחזית קודמת של 11.17 דולר למניה.

בהתאם, אנחנו מעלים את מחיר היעד למניית Lear (המבוסס על מודל DCF) בדולר אחד, ל-115 דולר. המחיר החדש משקף פרמיה של כ-6% על מחיר השוק. ההמלצה שלנו אינה משתנה, "תשואת יתר".

מחלקת המחקר, קרדיט סוויס

הגורמים בכתבה עשויים להשקיע בניירות ערך ו/או מכשירים, לרבות אלו שהוזכרו בה. האמור אינו מהווה ייעוץ או שיווק השקעות, המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם