האם זה הסוף של שיחות הטלפון המטרידות של מוקדי מכירות ושאר מתקשרי ספאם? פלאפון השיקה היום (ב') שירות בשם Smart Call המאפשר לחסום שיחות ממספרים או משירותים שהמשתמשים הגדירו כספאם.
מדובר בשירות רשתי, אשר יבצע לבקשת הלקוחות חסימה אוטומטית לשיחות ספאם, עוד לפני שהשיחה התקבלה אצל הלקוח. החסימה תתבצע גם לשיחות ממוקדי מכירות, כולל אלה המגיעות ממספרים חסויים.
בנוסף, פלאפון תחסום מספרים שלגביהם יש תלונות רבות מלקוחות, המתלוננים על שיחות ספאם המגיעות ממספרים אלה, כאשר לקוחות יוכלו לדווח עליהם באתר פלאפון.
בפלאפון מספרים כי שירות Smart Call מתבסס על אלגוריתם שפותח בחברה ומזהה פעילות חריגה ברשת שיוצאת ממחשבים ומספרים שמתקשרים ומנתקים. המערכת מזהה שיחות אלה בזמן אמת, והחסימה למנויים בשירות מתבצעת תוך זמן קצר, כך שהלקוח לא מקבל בפועל את השיחה.
השירות יינתן חצי שנה במתנה ולאחר מכן בתשלום של 3 שקלים בחודש, והוא אינו מיועד לחסימת מספרים של מנויים פרטיים אלא של עסקים וארגונים בלבד.
שירות החסימה של פלאפון אמנם חדשני, אך כדאי לזכור כי ברוב הסמארטפונים היום ניתן להגדיר חסימה למספרים מסוימים או שיחות מחסוי, כך שהשיחות עוברות למענה קולי.
אגב, השיחות המטרידות "הפופולריות" אל צרכנים הם אלה של מוקדי המכירות של חברות הסלולר. יהיה מעניין לראות אם פלאפון תחסום גם את השיחות של המוקדנים שלה עצמה, ואם היא תשלח לאנשים מסרונים או מיילים המקדמים את השירות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.