בתחילת השבוע חשפה יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה, את הדור המחודש של טויוטה קאמרי הייבריד בישראל. במכונית, שעברה מתיחת פנים, הוצגה לראשונה בדגם בסיס חדש, עם תג מחיר של 195 אלף שקל, שכלל ירידה חדה של 45 אלף שקל לעומת הדגם היוצא.
המחיר האגרסיבי נובע מסיווגה של המכונית בקבוצה ירוקה 2, שמעניקה לה את הטבת מס לרכב היברידי, אולם גם כדי לתת מענה לקאמרי המקבילה שמייבאת חברת אלבר ביבוא מקביל ונהנתה מתג מחיר של פחות מ-200 אלף שקל.
לא חלף שבוע ואלבר שולפת את התשובה הנגדית: הורדת מחיר, שחותכת את מחירה של אותה קאמרי מיבוא מקביל ל-175 אלף שקל בלבד, הוזלה של כ-10,000 שקל לעומת המחיר הנוכחי. זאת למרות עליית הדולר.
שתי המכוניות מצוידות במנוע בנזין וחשמל עם הספק משולב של 200 כוח סוס ומחזירות צריכת דלק ממוצעת של כ-20 קילומטרים לליטר. עם זאת, בין שתי המכוניות יש הבדלי אבזור כאשר המכונית של היבואן הסדיר מגיעה עם ריפוד עור ואבזור פאר נוסף.
כעת צריך רק לחכות, ש"המהפכה התחרותית חברתית", שהחלה בפלח מכוניות הסאלון, תנדוד גם לפלחים העממיים יותר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.