שחיקה נוספת בתנאי מימוש הטבות של לקוחות מועדוני האשראי: הפעם - לאומי קארד, שלקוחותיה נוכחו לדעת כי מעתה תוגבל הטבת הכניסה לטרקלין דן בנתב"ג לפעם אחת בחודש - תחת 3 כניסות חינם שהוקצו להם עד כה. עבור נוסעים מתמידים, כאלו שצולחים את שערי נתב"ג תכופות במסגרת עבודתם למשל, מדובר בשינוי של ממש.
"החל מ-1 במארס", מפורט בפנייה ללקוחות, "מימוש ההטבה יתאפשר בהזמנה מראש תמורת פינוק... ניתן ליהנות מהטבה זו פעם אחת בחודש לכל לקוח. במידה ותשתמש בהטבה זו יותר מפעם בחודש תחויב בסך 140 שקל או כל סכום אחר שייקבע על ידי טרקלין דן בכל כניסה.
גם ישראכרט
הרעה בתנאים אינה נדירה בתחום מועדוני הלקוחות והאשראי: רק בתחילת החודש, נזכיר, הרעה חברת ישראכרט באופן גורף את תנאי הזכאות להטבות פרימיום למחזיקי כרטיס האשראי - כך שהלקוחות זכאים להטבה אחת תמורת ניצול של 1,500 שקל בכרטיס, לעומת 4 הטבות כנגד רכישה ב-2,500 שקל, בטענה שהורדת רף הסכום החודשי תאפשר ללקוחות נוספים להגיע למימוש הטבות.
תגובת לאומי קארד: "לקוחות כרטיס Executive ימשיכו ליהנות מכניסה אחת לחודש חינם לטרקלין דן, באמצעות תכנית ההטבות והפינוקים של החברה".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.