ליברפול ממשיכה במאמציה להתרחב לשווקים ברחבי העולם, עם דגש על השוק האסייתי: המועדון הודיע על פתיחתן של חמש חנויות אונליין רשמיות למכירת מוצרים רשמיים.
החנויות שנפתחו הן בהונג קונג, יפן, דרום קוריאה, וייטנאם ותאילנד, והן מצטרפות לחנות אונליין שכבר פועלת מזה תקופה בסין.
לפי insideworldfootball.com, מאז פתח המועדון האנגלי את החנות בסין ב-2012, הוא הגדיל את המכירות בשוק המקומי ב-200%.
החנויות המקומיות החדשות מאפשרות שליחה של מוצרים רק במדינה בה הן פועלות.
ליברפול אמנם לא זכתה באליפות אנגליה כבר 25 שנה, אבל היא עדיין מותג מסחרי חזק מאוד - לפי דוח "ליגת הכסף" של פירמת Deloitte, המועדון ממרסיסייד הכניס בעונת 2013/14 סכום של 124.4 מיליון אירו מהסכמים מסחריים (מתוך הכנסה כוללת של 305.9 מיליון אירו) - מקום רביעי בפרמיירליג בקטגוריה זו, אחרי מנצ'סטר יונייטד, מנצ'סטר סיטי וצ'לסי. ב"הסכמים מסחריים" נכללת גם ההכנסה ממרצ'נדייז.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.