לא מסוגלים למצוא את הכסף כדי לקנות דירה? לא מצליחים לחסוך כ-140 משכורות בישראל כדי להגיע לנכס הנכסף? למפעל הפיס הפתרונים: מלאו לוטו.
קמפיין חדש של מפעל הפיס למותג לוטו, שיעלה השבוע בטלוויזיה, בדיגיטל, ברדיו ובבתי הקולנוע, מבקש לרכוב על המצוקה של הישראלים בנושא מחירי הדירות הגבוהים ולהתמקד בבעיית הדיור בישראל. איך? בעזרת ה"לוטוגוצים", כמובן - המפלצות המצוירות של מפעל הפיס שמתיימרות "לסדר לכם את החיים".
לדברי דפנה נעים שאול, סמנכ"לית שיווק מכירות ופרסום במפעל הפיס, "הנושא נוגע כמעט לכל זוג צעיר החולם לרכוש דירה. הקמפיין היצירתי וההומוריסטי מציג כמיטב המסורת את כוכבי הלוטוגוצים המציגים בדרך סימבולית כיצד ניתן להגשים חלומות באמצעות זכייה בלוטו".
הקמפיין של מפעל הפיס החל כבר למעשה בימים האחרונים, בפרסום לפרויקט נדל"ן שאפתני "פולנטה על הים", שממחיש את החוויה הלא כל-כך נעימה של רכישת דירה. השלב השני של הקמפיין, בהפקת משרד הפרסום אדלר-חומסקי, יעלה כאמור השבוע.
בתשדיר שיעלה, מוצגת סיטואציה קומית בה קבלן (ישראל פולנטה) מוסר לזוג צעיר דירה הרחוקה מלהיות מושלמת, תוך הפגנת זלזול בלקוחות העומדים המומים מול הפתרונות 'היצירתיים' של הקבלן לעיצוב הדירה עליה חלמו. ברגע שהזוג הצעיר מבוהל ורוצה לברוח - זה הרגע בו הלוטוגוצים נכנסים לתמונה.
לדברי מנהל שיווק לוטו במפעל הפיס, שי לירז, "הפעם אנו מציגים את נושא הדיור ותופעת הפרויקטים השאפתניים למגורים ואת חוסר הישע של זוג שפוגש את הפער בין מה שהובטח לו ובין מה שהוא מקבל".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.