כמעט שנתיים לאחר שבית הקונספטים "אלנבי" פתח סניף בניו-יורק, הוא צפוי להתחיל לפעול גם באירופה: ל"גלובס" נודע כי "אלנבי" מנהל משא-ומתן מתקדם עם סוכנות באמסטרדם בשם Kwartvoorhalf המתמחה בשיווק גרילה ועם בעלי האפליקציה ImIn על הקמת סוכנות משותפת, באחזקות שוות, שתפעל בעיר אמסטרדם תחת השם "אלנבי אמסטרדם".
נראה כי החיבור נוצר בין היתר סביב ההשקה בהולנד של המהלך השיווקי cities של היינקן, שאותה השיק "אלנבי" בתל-אביב. בנוסף נותנת החברה ההולנדית שירותים באמסטרדם לחברות כמו אופל ונייקי. האפליקציה ImIn, שמאפשרת חלוקת ומכירת כרטיסים של הרגע האחרון לאירועים, פועלת בהולנד בהצלחה.
"אלנבי תל-אביב" מתיימר להיות יותר ממשרד פרסום רגיל, והצעת הערך שלו היא בעיקר יצירת מהלכים מבוססי תוכן מקורי המותאם למותג. בין המהלכים שהמשרד חתום עליהם ניתן למצוא פרויקטים לסודה סטרים העולמית, ניהול מלא של כמעט כל מותגי טמפו, קמפיין לרון חולדאי במרוץ לראשות עיריית תל-אביב ותחילת הקפיין הנוכחי של מרצ. בין לקוחות החברה היום ניתן למצוא גם את מסטיק FIVE, סקיטלס, קבוצת גולף, מאפיות ברמן, לחמי, G STAR ופומה.
הכוונה להקים סניף מחוץ לגבולות ישראל עשוייה אולי להיתפס כיומרנית, אך ב"אלנבי" עשו זאת כבר בעבר, כשבעקבות הטיפול בתקציב סודה סטרים הם הקימו ביחד עם סוכנות הקד"מ פאפוש שלוחה בניו-יורק.
ישראל איינהורן, מבעלי "אלנבי", אישר את הידיעה ואמר כי "מטרתה של 'אלנבי אמסטרדם' להרחיב את סל השירותים של Kwartvoorhalf ו-ImIn, ולהציע את שירותי הקריאייטיב והדיגיטל המתקדמים של 'אלנבי' ללקוחות בינלאומיים וללקוחות ישראליים המעוניינים בפעילות בינלאומית".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.