תארו לעצמכם שבמקום כל שלט פרסומת הייתה מופיעה יצירת אמנות. חברת האוטובוסים מטרופולין החליטה להקדיש חלק משטח הפרסום שעל גבי האוטובוסים שלה להצגת צילומים אמנותיים.
למשך חודש ימים מופיעים על גבי חלקם האחורי של האוטובוסים צילומים של בוגרי בית-הספר "צילום בעם" בתל-אביב, בתערוכה "MetroArt - צילום בתנועה". חבל רק שכל צילום עטוף בכל-כך הרבה קרדיטים וכותרות, שלא נותר לו קצת יותר מקום על הכרזה עצמה.
"השימוש בתחבורה ציבורית כפלטפורמה להצגת אמנות הוא דרך לעודד ולהנגיש אמנות של יוצרים צעירים, ואנו מקווים כי נוסעינו ומשתמשי הדרך ייהנו מהתערוכה", מסרה שרון שביט אגם, סמנכ"לית פיתוח עסקי במטרופולין.
"מיזם יוצא דופן זה מעניק לבוגרינו הזדמנות להציג את יצירותיהם לציבור הרחב על גבי פלטפורמה דינאמית וייחודית", אומר שגיא שועלי, מייסד "צילום בעם".
גם הקהל מוזמן לצלם ולהעלות תמונות לדף הפייסבוק של חברת מטרופולין. התמונה הפופולרית ביותר תזכה את צלמה בקורס צילום של "צילום בעם".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.