רשת ABC, שהצליחה למכור פרסומות בשווי 2 מיליון דולר ל-30 שניות בטקס האוסקר, לא הצליחה לספק נתוני רייטינג גבוהים עבור אירוע השיא של ענף הקולנוע.
בטקס צפו 36.6 מיליון צופים - ירידה של 15% לעומת נתוני 2014. מתוך קהל הצופים, 37% היו בפלח הנחשק של גילאי 18-49.
עבור המפרסמים מדובר בבשורות רעות, שכן התשלום עבור הפרסום לא היה לפי נקודות רייטינג, אלא תשלום מראש עבור זמן האוויר.
על-פי הערכות, אחת הסיבות לעניין המועט יחסית בטקס היה היעדרם של סרטים שוברי-קופות או כאלה שעוררו עניין מיוחד. כך למשל, הסרט הזוכה "בירדמן" רשם הכנסה ממכירת כרטיסים של 37.7 מיליון דולר בסוף השבוע האחרון - מספר נמוך עבור סרט זוכה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.