זו השנה השנייה שסמסונג ישראל מקימה את הביתן שלה בכיכר רבין בתל-אביב, לכבוד מרתון הריצה של העיר, לו היא נותנת את החסות הראשית. הביתן שפעל במהלך השבוע שעבר, הצליח לגייס מעל 7,000 אנשים שהחליטו לבצע מעשים טובים.
סמסונג החליטה להתמקד בביתן שלה בתרומה לקהילה ולהקים חנות מעשים טובים. מדובר במתחם שמנסה לעודד אנשים לתרום לקהילה בצורה קצת שונה. המתחם הוא בעצם חנות, בה המבקר קונה קאפקייק, כאשר התשלום הוא תרומה כלשהי לקהילה.
למשל, לאסוף מזון במשרד לנזקקים, לבשל ארוחה בבית תמחוי, לחלק מזון לניצול שואה, לארגן ערב רומנטי להורים וללמד את אמא להשתמש בפייסבוק או בוואטס אפ. הלקוח מתחייב פומבית באמצעות פרסום בפייסבוק שהוא יבצע את התרומה הזו.
"במרתון סמסונג 2014 השקנו את פעילות 'תעביר את זה הלאה', פעילות איסוף בגדים חמים מהרצים על נקודת הזינוק, ותרומת הבגדים לנזקקים דרך עמותות הפועלות בקהילות השונות", אומרת אנה ליפניק לוי, המנהלת את תחום האחריות התאגידית בסמסונג ישראל. "ההיענות היתה כל כך גבוהה והתגובות כה נלהבות, שהחלטנו השנה להרחיב את הרעיון להעביר הלאה מעשים טובים לקהילה או לאנשים אהובים, ובכך לעודד ערבות הדדית בין אנשים".
הביתן נערך בשיתוף ארגון "לתת". מנכ"ל לתת, ערן וינטרוב ביקר בחנות ואמר, "מה שיפה במעשה טוב, הוא שכל אחד יכול לעשות כזה, בהתאם לרצונו ויכולתו, ולגרום טוב לסביבה ולעצמו". מבקרים נוספים בביתן הם רון חולדאי, ראש עיריית תל אביב והזמרת רוני דואני.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.