רשת המזון המהיר המקסיקני טאקו בל, שהפכה בשנים האחרונות לאחת המשמעותיות ביותר בשוק המזון המהיר בארה"ב, יוצאת במהלך שאפתני - כניסה לשוק היפני.
חברה יפנית בשם Asrapport Dining הודיעה כי חתמה על הסכם זיכיון עם טאקו בל לפתיחת סניפים של הרשת ביפן.
החברה היפנית מתמחה בשוק המזון המהיר ביפן, והיא מפעילה 429 מסעדות במדינה, ביניהן רשת המתמחה בברביקיו ופאבים. כעת היא מקווה להרחיב את הפורטפוליו שלה.
בהודעה שפרסמה החברה באחרונה נכתב כי "אנחנו מאמינים שטאקו בל מהווה פוטנציאל גדול ותענה על הצורך ההולך וגדל של הקהל היפני באוכל בהשראה מקסיקנית".
רשתות מזון מהיר אמריקאיות נוספות, דוגמת פיצה האט ו-KFC, כבר פועלות ביפן, והן ביצעו התאמות מיוחדות לשוק המקומי.
כך למשל, פיצה האט מוכרת פיצה עם תוספות כמו קרמל, מרשמלו ושקדים. מתחרה אחרת, דומינו'ס פיצה, הציעה פיצה עם כבד אווז (עם תג מחיר של 50 דולר); וברגר קינג הציעה את "ההמבורגר השחור" - המבורגר שכל חלקיו צבועים בדיו שחור של דיונון.
כעת צריך לחכות ולראות כיצד תהפוך החברה היפנית את המוצרים של טאקו בל למותאמים לשוק היפני.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.