נתוני הרייטינג של תשדירי תעמולת הבחירות מוכיחים שוב כי הציבור מוצא בהם עניין פחות מאוד: תשדירי התעמולה ששודרו אמש (ג') בערוץ 2 (23:16-00:18) משכו רק 200 אלף צופים (רייטינג של 8.2% במשקי-בית יהודיים). התשדירים ששודרו בערוץ 10 (16:30-17:32) משכו 133 אלף צופים (4.6%), ואלה ששודרו בערוץ 1 (22:40-23:42) משכו רק 56 אלף צופים מכלל האוכלוסייה ו-2.7% במשקי-בית יהודיים.
בסך-הכול מדובר בנתונים נמוכים מאלה של ערב השידורים הראשון של התשדירים במערכת הבחירות הקודמת, בראשית 2013, אז אמנם נרשם רייטינג של 7.5% בערוץ 2, אך גם רייטינג של 9.2% בערוץ 10, ו-4.5% בערוץ 1.
מה שמשך עניין רב הרבה יותר בקרב הציבור היה נאומו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בפני הקונגרס האמריקאי.
למעלה ממחצית מצופי הטלוויזיה בזמן הנאום צפו באחד הערוצים - 1, 2 או 10, כשנתח הצפייה של ערוצי הברודקאסט במשקי-בית יהודיים עמד על 50.8%. ערוץ 2 הוביל את הצפייה באופן מובהק, מה שבמידה רבה מעיד על מעמדו בזמן שידור של אירועים לאומיים, עם 495 אלף צופים (בכלל האוכלוסייה) ו-17.7% צפייה במשקי-בית יהודיים.
באותו זמן צפו בהעברת הנאום בחדשות 10 כ-155 אלף צופים - יותר מאשר בערוץ 1 בו צפו 139 אלף צופים. אולם צופי ערוץ 1 הצטופפו בפחות משקי-בית, ולכן בכל הקשור לרייטינג גבר הערוץ הציבורי על ערוץ 10 עם 5.2% צפייה במשקי-בית יהודיים מול 4.8% צפייה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.