משמח לגלות שחברות התקשורת מבינות שהתחרות אינה מתמקדת רק בשורת המחיר, אלא שיש להשקיע גם בצד השירות, שהוא לא פחות חשוב ואולי אף חשוב יותר.
את בעיית ההמתנות הארוכות בטלפון פותרות חלקן בהפניית לקוחות למציאת תשובות דרך ערוצי תקשורת אחרים בהם עמודי הפייסבוק, צ'אט באתרים או באמצעות מייל למחלקת שירות לקוחות.
ויש מי שהולך צעד נוסף קדימה ומציע שירות לקוחות דרך וואטסאפ: השבוע השיקו חברות הסלולר YouPhone ורמי לוי שירות לקוחות דרך האפליקציה, תוך הבטחה למתן שירות יעיל ומהיר, כלומר מענה מיידי במהלך שעות הפעילות של מחלקת השירות.
ב-YouPhone השירות פעיל בין השעות 10:00 ל-16:00, כשההבטחה היא למענה תוך דקות; וברמי לוי שעות הפעילות הן 07:00-20:00.
בימים הקרובים יושק שירות הודעות ב-SMS, לטובת לקוחות רמי לוי שלא מחוברים לוואטסאפ. היתרון הנוסף של ערוץ התקשורת הזה הוא תיעוד הפנייה, כך שבמקרה של מחלוקת יוכל הצרכן להוכיח את שהובטח לו.
מספר הטלפון אליו יכולים לפנות לקוחות YouPhone בוואטסאפ
הוא: 055-88-55-880. מספר הטלפון להתכתבות עם מחלקת שירות הלקוחות ברמי לוי: 055-666-8888.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.