פסטיבל הפרסום בקאן, הפסטיבל הגדול ביותר בענף, יעניק השנה פרס חדש - הצטיינות עבור עבודה פרסומית שמדגישה שוויון בין המינים. הפרס החדש ימותג תחת השם "אריה הזכוכית" ויהווה קטגוריה בפני עצמה בתחרות הפרסום השנתית.
הפרס נערך בשיתוף עם עמותת LeanIn.org אשר עוסקת בקידום נשים. המייסדת של העמותה היא שריל סנדברג, סמנכ"לית התפעול של פייסבוק, אשר גם יזמה את החיבור עם פסטיבל הפרסום.
בהודעה שפרסמה סנדברג היא כתבה כי "הדרך שבה אנחנו משווקים לנשים היא חשובה. אם נשווק בצורה שמשקפת שוויון בין המינים, נעזור ליצור עולם שוויוני יותר. ארגון LeanIn שמח שפסטיבל הפרסום החליט על ייסוד קטגוריה חדשה שבה יינתנו פרסים למהלכים שיווקיים שמשקפים את העולם כמו שהוא".
בראש צוות השיפוט בקטגוריה תוצב סינדי גאלופ, אשת פרסום בכירה לשעבר, וכיום מייסדת אתר Makelovenotporn שנועד לספק חלופה מציאותית לאתרי פורנו. הצוות יבחן עבודות שמציגות שיווק מגדרי הוגן ומתמודדות עם השאלה בצורה מעמיקה ומאתגרת.
מכיוון שזו הפעם הראשונה שבה מוענק הפרס, חלון ההזדמנויות יהיה קצר יחסית, והמועמדים יוכלו להגיש עבודות רק עד סוף מארס.
יש לציין כי מדובר בפרס לכל דבר, וניקוד שיתקבל בעקבות הזכייה בו יצטרף לניקוד הסופי של משרד הפרסום בתחרות הפרסום כולה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.