חברת נילסן יוצאת בקמפיין שמיועד בעיקר לברנז'ת השיווק והפרסום, במסגרתו היא קוראת לצדדים לצאת למהלך ליצירת מדידת רייטינג איכותית יותר.
מדובר בקמפיין הראשון של החברה מזה 5 שנים, ומטרתו לייצר שיח אודות מדידת רייטינג בעידן הנוכחי.
בקמפיין קוראת החברה לכל הצדדים, כולל אנשי רשתות השידור, לייצר מהלך שבו ייספרו לא רק הצופים בשידור חי ובצפייה נדחית באותו יום, אלא גם את אלה שצופים ברצף בסדרה מוקלטת או במסכים אחרים מלבד מסך הטלוויזיה.
נילסן פיתחה בשנים האחרונות מספר כלים המאפשרים להגיע לנתוני צפייה מדויקים יותר, אך נוכח התפתחות התעשייה ואפשרויות הצפייה היא מבקשת כעת להתקדם מספר צעדים קדימה בנושא.
דובר מטעם נילסן מסר כי "אנחנו מצפים מתעשיית הפרסום לקחת חלק במאמצים הללו. אנחנו לא יכולים לעמוד לבדנו במשימה הזאת, ומטרתנו היא לפתוח דיאלוג בנושא הזה".
הקמפיין יעלה במגוון פלטפורמות אשר פונות לקהל העסקי בארה"ב.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.