שוק משקאות הפרימיום נמצא בצמיחה, ועכשיו הקטגוריה צפויה לקבל חיזוק רציני מכיוונה של קוקה-קולה. ענקית המשקאות חתמה על הסכם לשיתוף-פעולה עם חברת משקאות החלב dairy co-op לשיווק משקה חלב פירמיום תחת המותג Fairlife. מדובר בחלב באיכות גבוהה במיוחד המכיל ערכים תזונתיים גבוהים יותר מחלב רגיל.
אתמול (ב') עלה קמפיין ראשון של המוצר תחת הסלוגן "from grass to glass", שבו מוצגת חווה שמייצרת את משקה החלב, כאשר כל האווירה משדרת בריאות וטבע.
נשיא קוקה-קולה ארה"ב, סנדי דאגלס, אמר כי לחברה יש ציפיות גבוהות מהמוצר: "מדובר בפרימיום של החלב. אנחנו רוצים להדגיש את הפשטות של החלב, כמו שיש לנו את הפשטות של התפוז במשקה הפרימיום שלנו בתחום מיץ התפוזים".
אנליסטים מסרו כי קטגוריית משקאות החלב נמצאת בירידה, וזאת נוכח התחרות הגדולה מצד מוצרים תחליפיים כמו חלב סויה או משקאות שמבוססים על אורז ושקדים. עם זאת, הערכים הגבוהים של סידן וחלבון במשקה החדש עשויים לתת לו בולטות על המדף.
נקודה נוספת שעשויה להעיב על המותג היא החיבור לקוקה-קולה. יצרנים רבים שמחפשים משקאות בריאותיים עשויים להירתע מהחיבור הזה, ואפילו ביצרנית עצמה טוענים בתוקף כי לקוקה-קולה אין מעורבות בייצור, אלא רק בשיווק ובהפצה.
ג'ון שייר, עורך מגזין המשקאות "Beverage Digest", אומר כי מדובר בצעד חכם של קוקה-קולה לגיוון פורטפוליו המוצרים שלה. לדבריו, צרכנים מחפשים יותר משקאות בריאים ובעלי ערכים תזונתיים, אם כי רוב הסיכויים שהמשקה החדש יישאר בתחומי הנישה ולא ייצור אימפקט מסחרי משמעותי בקטגוריה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.