לאחר תקלה שנמשכה 12 שעות מאז אתמול (ד') בשעות הצהריים, השירותים המקוונים של אפל חזרו לפעול. על-פי הודעת החברה מקור התקלה היה ב-DNS שלה, ולפי הערכות התקלה גרמה לה להפסדים של מספר מיליוני דולרים.
גולשים שניסו להיכנס אתמול לחנויות האפליקציות של אפל, בכללן App Store, iTunes, Mac App Store, ו-iBooks Store, נתקלו בהודעות שגיאה שונות שמנעו מהם להוריד תוכן. התקלה הייתה במדינות רבות בעולם וגם בישראל.
ההכנסות של אפל מכל השירותים המקוונים נאמדת בממוצע בכ-50 מיליון דולר ליום. כך שעל-פי הערכות נגרם לה נזק של כמה מיליוני דולרים.
מניית אפל נפלה אתמול בכמעט 2% וננעלה ברמה של 122.2 דולר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.