קבוצת עמינח החליטה להמשיך את ההתקשרות עם חברת המדיה יוניברסל מקאן מקבוצת מקאן תל-אביב.
כפי שנחשף ב"גלובס", לאחרונה ערכה עמינח מכרז על תקציב המדיה שלה בעקבות שינוי במערך הפרסום. במסגרת השינוי הסתיימה התקשרות ארוכת-שנים בין הקבוצה למשרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב. גליקמן-נטלר-סמסונוב רוכש את המדיה שלו באמצעות יוניברסל מקאן, והם אלה שקנו בשנים האחרונות את המדיה עבור עמינח.
בעמינח החליטו לקצץ בעלויות ולא מתכוונים בשלב זה להתקשר עם משרד פרסום חדש. הכוונה, לפחות בשלב הראשון, היא לייצר את העבודה הפרסומית של החברה באמצעות צוותי פרילנסרים והישענות על חומרים שייצר עבורה בעבר גליקמן-נטלר-סמסונוב.
עם זאת, רכישת המדיה באופן עצמאי היא מהלך מסובך בהרבה. מדובר בתחום שבו לכוח הכללי של הרוכש יש משמעות רבה, גם במחירים וגם בפריסת המדיה, ולכן חברות מעדיפות בדרך-כלל להתקשר עם חברת מדיה גדולה. ולכן הוחלט להישאר עם יוניברסל מקאן.
היקף פרסום יציב מדי שנה
תקציב הפרסום של קבוצת עמינח כולל את המותג עמינח, את מזרוני קינג קויל ואת הרשתות גוד נייט ועמינח סנטר.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי היקף הפרסום של הקבוצה עמד ב-2014 על כ-73.6 מיליון שקל במחירי מחירון (כ-22 מיליון שקל במחירים ריאליים). ב-2013 עמד היקף הפרסום של הקבוצה על כ-85.8 מיליון שקל במחירי מחירון, שהם כ-28 מיליון שקל במחירים ריאליים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.