אמון הצרכנים בארה"ב ירד במארס לשפל של ארבעה חודשים, לאחר שהאופטימיות בנוגע לכלכלת ארה"ב מותנה על-ידי ציפיות הכנסות נמוכות יותר והתאוששות במחירי הדלק.
אוניברסיטת מישיגן הודיעה היום (ו) כי מדד סנטימנט הצרכנים שלה ירד החודש ל-91.2 נקודות, לעומת 95.4 בפברואר. ממוצע התחזיות עמד על 95.5 נקודות.
הצרכנים היו פחות מעודדים החודש, לאחר שמזג האוויר הקר הקפיץ את מחירי השירותים, מחיר הגז עלה משפל של שש שנים כמעט והגידול במשכורות בקרב משקי הבית בעלי ההכנסה הנמוכה והבינונית היה מוגבל.יחד עם זאת, השיפור בשוק העבודה הוא אחת הסיבות לכך שהאמריקאים מרגישים בנוח להוציא כסף.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.