ענף הסלולר נמצא בתחרות תמידית, כאשר המלחמות על מכירת המכשירים הן בין רשתות וחנויות הסלולר הפרטיות מול חברות הסלולר. בשנת 2014 רכישות הסמארטפונים ירדו להיקף של 60% בלבד בחברות הסלולר, כאשר החנויות הפרטיות ממשיכות לצמוח.
חברת סאני (סקיילקס), יבואנית מכשירי המובייל של סמסונג (לא בחברות הסלולר הגדולות), רוצה לנצל את התחרות הזו: החברה הודיעה היום (א') כי תפתח 10 חנויות חדשות המתווספות ל-10 הקיימות בהשקעה של 10 מיליון שקל. החנויות החדשות מעוצבות על-פי תכנון של סמסונג העולמית וייפתחו, לדברי החברה, בקניונים מובילים.
שתי החנויות הראשונות שנפתחו במהלך החודש הנוכחי ממקומות בקניון מלחה בירושלים ובפתח-תקווה. חנות נוספת תיפתח באילת, וחנות חדשה בנצרת תהווה סנונית ראשונה במגזר הערבי.
החנויות החדשות ישתרעו על פני 80 עד 200 מ"ר ויכללו גם מכירה של כל מגוון המוצרים של סמסונג וגם שירותי תיקונים במקום באחריות יצרן, ללא צורך בשליחה למעבדה מרכזית והמתנה של מספר ימים.
מעבדת התיקונים כוללת בין היתר תיקוני מסכים לרוב סוגי המכשירים, עדכון גרסאות חומרה ותוכנה, תיקונים עם חלפים מקוריים בלבד והעברת זיכרונות ותכנים בין מכשירים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.