אתר השוואת המחירים wobi הוא זה שרכש את "ברייק הזהב" במשדרי הבחירות של שני ערוצי הטלוויזיה המסחריים - קשת בערוץ 2 וערוץ 10.
על-פי ההערכות מדובר בהשקעה של מאות רבות של אלפי שקלים, לפני הבונוסים על הרייטינג, שצפוי להגיע לרף גבוה הערב (ג').
מדובר בפרסומת בת 45 שניות שתשודר רגע לפני פרסום מדגמי הבחירות, הלילה בשעה 22:00 עם סגירת הקלפיות. במערכת הבחירות הקודמת רגע ההכרזה הגיע בערוץ 2 לשיא צפייה של למעלה מ-45% צפייה, ובאותו זמן בערוץ 10 רשם למעלה מ-10%.
מאתר wobi נמסר כי "אתר השוואת הביטוחים רכש את 'פרסומת הזהב' לפני המדגמים בערוצים 2 ו-10. בפרסומת ייחשף מוצר חדש ומהפכני שישפיע מאוד על עולמם של כל מי שחוסך לפנסיה".
בערוצי הטלוויזיה לא הגיבו.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.