7 חודשים אחרי שמכר את הסטארט-אפ שלו ליאהו, עידו יבלונקה מונה למנהל מרכז הפיתוח של ענקית האינטרנט בתל-אביב. בכך, הוא מחליף את אוהד צרפתי, שעוזב את החברה.
יבלונקה, שהקים את חברת ClarityRay יחד עם ואדים זק וגיא פיטלקו ב-2011 ומכר אותה באוגוסט אשתקד בכ-20 מיליון דולר ליאהו, כיהן מאז האקזיט כראש החטיבה למניעת הונאות פרסום (Ad Security) ביאהו וישב, יחד עם מייסדי ועובדי ClarityRay במשרדי יאהו בתל-אביב. בדצמבר האחרון נבחר יבלונקה לאחד מארבעים הצעירים המבטיחים מתחת לגיל 40 של מגזין G של "גלובס".
בתל-אביב פועלת יאהו גם בפיתוח ג'מיני, פרויקט הדגל של המלצות התוכן של יאהו, שאחראי להכנסות של מאות מיליוני דולרים בשנה ושמבוססת על רכישת הסטארט-אפ Dapper של היזם ערן שיר. את חטיבת ג'מיני מנהל כיום אסף זינגר. חטיבה נוספת עוסקת בתשתיות וטכנולוגיות וידיאו, שמבוססת על רכישת RayV אשתקד ואותה מנהל לב קורוסטישבסקי.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.