GoDaddy יוצאת להנפקה לפי שווי של כ-2.8 מיליארד דולר

הכנסות החברה גדלו ב-22.7% ב-2014 לרמה של 1.4 מיליארד דולר, וההפסד הנקי הצטמק לכ-143 מיליון דולר לעומת 200 מיליון דולר ב-2013

חברת אחסון ובניית האתרים GoDaddy יוצאת להנפקה ראשונית (IPO) לפי שווי של 2.87 מיליארד דולר.

החברה תנסה לגייס 418 מיליון דולר בהנפקה של 22 מיליון מניות, שיוצעו לציבור במחיר של 17-19 דולר למניה.

GoDaddy ניסתה לגייס כסף בהנפקה לציבור כבר ב-2006 אולם לבסוף ההנפקה בוטלה בגלל "תנאי שוק לא נאותים".

הכנסות החברה גדלו ב-22.7% ב-2014 לרמה של 1.4 מיליארד דולר וההפסד הנקי הצטמק לכ-143 מיליון דולר לעומת 200 מיליון דולר ב-2013.

GoDaddy ידועה בפרסומות הפרובוקטיביות שלה. מספר שעות לאחר שהפרסומת לסופרבול האחרון של החברה שודרה בתוכנית הבוקר "Today", הודיעה החברה כי היא לא תשדר אותה במהלך המשחק. ההחלטה התקבלה במהירות לאחר שורה של תגובות שליליות מאוד כלפי הפרסומת.

"התגובות היו מאוד רגשיות וישירות. הרבה אנשים ביקשו מאיתנו לא לשדר אותה", כתב המנכ"ל, בלייק אירוינג, בבלוג של החברה. במקום הסרטון המדובר שודרה פרסומת אחרת. החברה גם החליטה להוריד את הפרסומת מיו-טיוב.

הפרסומת תיארה סיטואציה של כלבלב חמוד שנופל ממכונית, והוא עושה את כל הדרך הארוכה חזרה הביתה. ברגע שהוא מגיע הביתה, בעלת הבית שמחה לראות אותו, מכיוון שהיא כרגע סיימה לבנות אתר מכירות באתר GoDaddy, והיא מוכרת את הכלבלב. בסצנת הסיום רואים את הכלבלב בתוך קופסה, כשהוא נוסע אל בעליו החדשים בתא המטען של רכב מסחרי.