למרות שנה רוויה באירועי ספורט עולמיים, דוגמת המונדיאל ואולימפיאדת החורף, שוק הפרסום בארה"ב גדל רק ב-0.7% ב-2014. היקף הפרסום השנתי הסתכם ב-141 מיליארד דולר.
לפי נתונים של חברת המחקר קנטר מדיה, הגידול העיקרי נרשם בפרסום בטלוויזיה, שנהנתה כאמור מאירועי ספורט אטרקטיביים, אשר הביאו לצמיחה של 5.5% בפרסום. מנגד, המגזינים, העיתונות והרדיו רשמו ירידות בהיקפי הפרסום.
הפרסום בדיגיטל עלה ב-0.9%, אך את נתון זה יש לקחת בערבון מוגבל, שכן קנטר מדיה מודדת רק את הפרסום במחשבים ולא בסלולר או באמצעים דיגיטליים אחרים.
בגזרת המפרסמים, פרוקטר אנד גמבל הקטינה ב-14.4% את תקציב הפרסום שלה, לרמה של 2.6 מיליארד דולר, תוך שהיא מממשת את האסטרטגיה אשר עליה הכריזה - לפעול לשינוי בתמהיל השיווק. מנגד, חברת פייזר הגדילה משמעותית את היקף הפרסום שלה, ב-23%, להיקף של 1.4 מיליארד דולר.
בחלוקה לקטגוריות, היקפי הפרסום של קטגוריית הריטייל ירדו ב-2.1%, ואלו של הרכב הצטמצמו ב-6.8%. הגידול העיקרי נרשם בקטגוריית הביטוח, שצמחה ב-7.8%.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.