מסורת חדשה נפתחה אתמול (א') במשרד התקשורת בנושא הדואר - שולחן עגול לצורך ליבון סוגיות בין חברות דואר שונות שבאות לשטוח את טענותיהן בפני המשרד.
הפרויקט החדש, שמובל על ידי סמנכ"ל דואר בכיר יגאל לוי, התכנס אתמול בפעם הראשונה והשתתפו בו נציגים מדואר ישראל, חברות דואר פרטיות, נציגים של חברות גדולות שמרבות לשלוח דואר כמו החברות הסלולריות, נציגי בנקים, בתי דפוס ועוד.
הסוגיות שעל הפרק כללו דיון כיצד תיראה המעטפה העתידית, היות והמעטפה הפכה להיות כלי פרסומי. גודל האותיות, מיקום הבול וכו'. כמו כן נדונו הכללים למשלוח דואר כמותי ומתן גישה לבעלי היתרים לנגישות למרכזי החלוקה של דואר ישראל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.