רשת הדיסקאונט ויקטורי רשמה צמיחה של 13% בהכנסות ברבעון הרביעי של 2014 לרמה של 225 מיליון שקל - כך עולה מהדוחות הכספיים שפרסמה החברה.
הרווח הגולמי של ויקטורי עלה ב-14% ל-51.5 מיליון שקל, ואילו הרווח התפעולי הסתכם ב-8.1 מיליון שקל - עלייה של 35%. הרווח הנקי של החברה עלה ב-30% ל-5.6 מיליון שקל.
"אנו פועלים להביא כל סניף חדש שנפתח וייפתח לרווחיות המייצגת של הרשת, במטרה לייצר יותר רווח מכל תוספת בהכנסות", מסר אייל רביד, מנכ"ל ויקטורי. "לאור הנזילות הגבוהה של הרשת, ועל אף שאנחנו מאוד סלקטיביים בפתיחת סניפים חדשים לאור עודף שטחי מכירה, בכוונתנו להמשיך ולהגדיל באופן עקבי את הרשת, מתוך מטרה לצמוח במכירות וברווח".
לדברי רביד, "תחום היבוא המקביל צובר תאוצה, תוך שאנחנו מאפשרים את הוזלת יוקר המחיה וסל הקנייה עבור הלקוחות של ויקטורי מחד ושיפור רווחיות הרשת מאידך. אנו מעריכים כי גידול במספר סניפי הרשת, לצד היבוא המקביל אותו אנו מובילים, ייצרו ערך רב לבעלי המניות שלנו".
החברה רשמה תזרים מזומנים מפעילות שוטפת של 16.8 מיליון שקל ברבעון הרביעי, וההון העצמי שלה עלה ל-152 מיליון שקל, המהווה 465 מהמאזן.
בנוסף, הפדיון למ"ר בכל שנת 2014 עלה ל-35.4 אלף שקל, בעיקר הודות לפתיחת הסניפים החדשים אשר הניבו אשתקד פדיון גבוה יותר למ"ר. הפדיון למ"ר בחנויות זהות עלה ל-36 אלף שקל למ"ר.
בעקבות הדוח חזר לאומי שוקי הון על המלצת קנייה חיובית למניית ויקטורי עם מחיר יעד של 28.5 שקל למניה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.