סדנת AMG שהוקמה בגרמניה בשנת 1967 הפכה שם נרדף למצוינות ודיוק. התיאבון ההולך וגובר למכוניות קיצון הביאה את מרצדס - שרכשה בשנת 99 את השליטה על הסדנא הקטנה באותם ימים - לייצר גרסת קצה כמעט לכל דגם ודגם שהיא מייצרת, החל מה-A45 AMG שבתחתית ההיצע ועד לדובדבן שבקצפת, ה-GT AMG שרק לאחרונה נחתה בישראל.
ביום נהיגות מרוכז הזמינה אותנו מרצדס לסיבוב על היצע דגמי הרכב שלה בישראל (ויש לא מעט) שנעים בין 400 אלף שקל ומסתיימים מעל ל-2 מיליון שקל.
צפו בווידיאו...
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.