עליית מחיר בתחילת העונה: המחירים ברשת FOREVER 21 מזנקים ללא סיבה מיוחדת. מבדיקת "גלובס" עולה, כי רשת האופנה הקפיצה את מחירי רוב הבגדים הנמכרים ברשת בשיעור של 7%-15%. הקפצת המחירים היא רוחבית, וכוללת הן את בגדי הנשים והן את בגדי הגברים.
המחיר לצרכן הישראלי מצוין על גבי תויות הבגדים המקוריות - כפי שתומחר מלכתחילה על-ידי הנהלת הרשת. בשל הקפצת המחירים, הדביקה הרשת על המחיר המקורי מדבקה עם המחיר החדש. מי שהסיר את המדבקה, גילה כי המחיר המקורי היה נמוך משמעותית.
כך, בקטגוריית הנשים מחירו של סריג דק, שנמכר תחילה ב-90.90 שקל, נסק ל-104 שקל - עליית מחיר של כ-15%. חולצה לנשים שנמכרה ב-61.90 שקל נמכרת כעת ב-69.90 שקל - עלייה של 13%.
חולצה לבנה לאישה, שתומחרה תחילה ב-129 שקל, מחירה זינק בכ-8%, ל-139 שקל; ואילו חולצה חולצה תחרה לבנה זכתה לעליית מחיר גבוהה מעט יותר, ומחירה עלה מ-119 שקל ל-129 שקל (עלייה של 8.5%).
חולצה מקושקשת לנשים, שנמכרה ב-99.90 שקל, קיבלה תג מחיר חדש, הגבוה ב-9% ועומד על 109 שקל. חולצה בהירה לנשים, שתומחרה ב-73.90 שקל, מחירה הועלה ב-15% והיא נמכרת היום ב-84.90 שקל.
מגוון חולצות נוספות בחנות, שנמכרו ב-65.90 שקל, מחירם זינק בכ-14% למחיר של 74.90 שקל.
עליית המחיר התבצעה, כאמור, גם בקטגוריית בגדי הגברים, שבה זינק מחירה של חולצת שרוולים ב-15%, ממחיר של 73.90 שקל ל-84.90 שקל. מחיר מכנסיים קצרים מכותנה לגבר עלה ב-7.6% ממחיר של 52.90 שקל ל-56.90 שקל ואילו מכנסיים ארוכים מכותנה לגבר שתומחרו לצרכן ב-129 שקל, נסקו ל-139 שקל - עלייה של כ-8%. גופיית ספורט שתומחרה ב-40.90 שקל, מחירה עלה בכ-7% ל-43.90 שקל.
נציין, שהרשת הקפידה לשמר כמעט בכל הפריטים, בתמחור המקורי וכן בזה החדש, את סיומת המחיר 90 אגורות. מספרים עגולים יוצרים, כידוע, חסם אצל הצרכן, ו-וויתור על עשר אגורות במחיר יוצר הרושם שמדובר במחיר נמוך יותר.
ההודעה לתקשורת כבר לא רלוונטית
משיחות שקיים "גלובס" עם לקוחות שביצעו רכישה ברשת, עלה, כי חלקם כלל לא שמו לב לעליית המחיר. אחרים, ששמו לב, פנו לנציגים בחנות בשאלה לפשר הדבר, נענו כי המחירים עלו.
בהודעה לתקשורת של הרשת, המפרטת את טווח מחירי מוצריה, נכתב בתחילת העונה כי קולקציית הקיץ נמכרת בטווח מחירים של עד 119 שקל, ואילו קולקציית הגברים נמכרת במחירים של עד 109 שקל. העובדות החדשות בשטח עומדות בסתירה לכך, ואחרי הקפצת המחירים לא מעט פריטים נמכרים כעת במחירים גבוהים יותר.
FOREVER 21 פתחה את החנות הראשונה בישראל בדצמבר 2011 בקניון עזריאלי. כיום מונה הרשת 6 סניפים ענקיים, המשתרעים כל אחד על שטח של כ-1,600 מ"ר, ופועלים בקריון, בקניון מלחה, בגרנד באר שבע, בקניון איילון ובביג פאשן אשדוד.
FOREVER 21 לא מסרה תגובה לכתבה.
פוראבר 21
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.