קרן ההשקעות Taya Ventures מבית תיא השקעות, החברה האם של תיא תקשורת ומבעלי אולפני הרצליה, מבצעת את ההשקעה הראשונה שלה. החברה לקחה חלק (225 אלף דולר) בסבב גיוס בהיקף של מיליון דולר בחברת Babator הישראלית לצד משרד הפרסום אדלר חומסקי, שהוביל את הסבב.
חברת Babator, שהוקמה בחודש שעבר על-ידי חנן אבידן, רז גרסטל ועמוס אנגלוביץ', מאפשרת לבעלי אתרי וידיאו להרוויח משוק התאמת תכני הווידיאו למשתמשים. מנוע החיפוש שפיתחו יכול לחזות את כוונות הצופה, ומספק גם תוצאות וידיאו מומלצות וכן את פרסום הווידיאו המותאם להם. המערכת שהחברה מפתחת תגדיל משמעותית את מספר קטעי הווידיאו הנצפים באינטרנט וכך תגדיל את ההכנסות.
לדברי קובי מרנקו, שותף בתיא ונצ'רס, "זיהינו ב-Babator פוטנציאל עסקי עצום שעשוי להצליח, והיא החברה הראשונה בה בחרנו להשקיע. אנחנו מתכוונים להשקיע בשנה הקרובה בחמישה מיזמים נוספים".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.