שברולט, שלא הייתה מרוצה מקצב מכירות המאליבו בעולם הבטיחה שהדור החדש שמוצג בימים אלו בתערוכת הרכב בניו יורק הוא סיפור שונה לחלוטין וצפוי לשפר משמעותית את קצב המכירות של דגם המנהלים של החברה.
המאליבו החדשה זכתה לדיאטה נאה של 150 ק"ג וזאת בזמן שבסיס הגלגלים גדל בעשרה סנטימטרים ואורך המכונית בחמישה, שני אלו יחדיו מספקים מרווח רגלים גדול משמעותית לנוסעים שמושב האחורי ביחס לדור הקודם.
בהיבט המנועים המאליבו תצוייד בשלוש יחידות הנעה, 1.5 טורבו ארבע צילינדרים המייצר 160 כוחות סוס שישודך לתיבה אוטומטית בת שש מהירויות, המנוע השני והחזק הוא מנוע שני ליטרים טורבו שישודך לתיבה אוטומאטית בת שמונה מהירויות ואחד השינויים הבולטים במאליבו החדשה הוא מנוע היברידי שישלב בין מנוע ארבע צילינדרים בנפח 1.8 ל' ושני מנועים חשמליים המבוססים על דגם הוולט. הודות ליחידת ההנעה החדשה תתחרה המאליבו בקטגוריה חדשה עבורה בא מצוייה הטויטה קאמרי הייבריד.
רשימת הטכנולוגיה והבטיחות היא ארוכה למדי כראוי למכוניות מנהלים מודרניות והיא כוללת בין השאר 10 כריות אוויר, טעינת טלפון אלחוטית, התרעה מפני הולכי רגל, מערכת סטיה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, כמובן כיסאות חשמליים, מפתח חכם שידע לספק מידע על אופי הנהיגה של כל משתמש במכונית והרשימה מתארכת.
המכונית תבנה במפעל הג'נרל מוטורס בקנזס, היא תחל להימכר בארצות הברית ברבעון האחרון של השנה ולישראל תגיע בתחילת 2016.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.