ענקית האלקטרוניקה והתקשורת הדרום קוריאנית סמסונג חתמה על חוזה חסות מקומי עם אולימפיאדת החורף 2018, שתתקיים במדינתה (בעיר פיונגצ'אנג). על-פי ה"קוריאה טיימס", היא תשלם עבור הפרסום במשחקים 100 מיליארד וון (92.2 מיליון דולר).
יש לציין כי מדובר על הסכם נפרד מזה שעליו חתומה סמסונג עם הוועד האולימפי הבינלאומי (IOC), כאחת מהספונסריות המרכזיות של המשחקים האולימפיים (ביחד עם חברות כגון ויזה, פנסוניק, מקדונלד'ס, קוקה קולה ועוד), במסגרת "תוכנית ה-TOP". סמסונג חתומה עם הוועד האולימפי על הסכם זה עד לאחר משחקי הקיץ ב-2020 שיתקיימו בטוקיו, יפן. הכספים מ"תוכנית ה-TOP" נשארים בידי הוועד האולימפי, בניגוד לחסויות המקומיות של המשחקים.
אגב, בדיוק כפי שיהיה ב-2018 - סמסונג שימשה כנותנת חסות מקומית גם ב-1988, אז התקיימה אולימפיאדת הקיץ בבירת דרום קוריאה סיאול.
על-פי הוועדה המארגנת של משחקי 2018, לאחר החתימה עם סמסונג, גויסו כבר למעלה מ-40% מהכספים שהוצבו כיעד מהספונסרים המקומיים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.