רשת האופנה פוקס תפצה לקוח ב-70 אלף שקל, לאחר שזה נפצע מהדלת בכניסה לחנות של הרשת בסניף בקניון מודיעין.
הפציעה אירעה כאשר הדלת האוטומטית נסגרה על הלקוח בכניסה לחנות, לפני 10 שנים. כתוצאה מכך נפצע הלקוח בכתפו. הוא פונה לטיפול בבית-חולים, ולאחר טיפול ממושך אצל אורטופד נקבעה לו נכות בשיעור של 10% בשל הגבלות בפעילות בכתף ימין.
בשנת 2010 החליט הלקוח להגיש תביעה נגד פוקס, באמצעות עו"ד עמית ביר, וטען כי התאונה אירעה עקב רשלנות החברה, שלא דאגה להזהיר את הלקוחות הנכנסים לחנות מפני הסכנה שבדלתות האוטומטיות.
עוד טען הלקוח בתביעה כי הוא מתקשה בתפקוד יומיומי, בהרמת משאות ובפעילות ספורטיבית בשל הפגיעה הקבועה שנותרה לו באזור הכתף.
לאחרונה הגיעו חברת הביטוח ופוקס, באמצעות עו"ד גיל מיכלס, להסכם פשרה לאחר הליך גישור, והוחלט כאמור לפצות את התובע ב-70 אלף שקל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.