זמן לא רב לאחר ההשקה באירופה נוחתת בישראל סיטרואן C4 המחודשת. המכונית זכתה למתיחת פנים קלה שמתמקדת בחרטום אולם עברה שורה של שדרוגים מכאניים והנדסיים ובראשם אימוץ הדור החדש של מנועים ותיבות הילוכים, שהוצעו עד כה באחותה פיז'ו 308.
מנוע ה-1.6 ליטר ששודך לתיבה אוטומטית מיושנת בת 4 מהירויות הוחלף במנוע טורבו מודרני בנפח 1.2 ליטר, שמייצר 130 כ"ס ומומנט משופר משמעותית. המנוע מגיע עם תיבה אוטומטית בת 6 מהירויות מתוצרת יפן.
רמת האבזור שודרגה וכוללת, על פי צו האופנה, מערכת מולטימדיה מקורית עם ניווט ודיבורית, בלם חניה חשמלי ומערכות בטיחות רבות.
המכונית יוצאת לשוק עם מחיר התחלתי של כ-124 אלף שקלים לדגם האוטומטי, שמציב אותה כמכונית בעלת מחיר המחירון הנמוך ביותר בפלח שלה ככל הנראה בזכות שער האירו הנמוך.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.