הוועדה המארגנת של אולימפיאדת ריו דה ז'ניירו 2016 חשפה כי חסרים לך 200 מיליון דולר בלבד על מנת להגיע ליעד ההכנסות שהציבה לעצמה מספונסרים - 1.2 מיליארד דולר. כך מדווח ה"ספורטס ביזנס גלובל".
נותני החסות ה"מקומיים" (להבדיל מהשותפות של הוועד האולימפי הבינלאומי במסגרת "תוכנית ה-TOP", כגון ויזה, פנסוניק, מקדונלד'ס, קוקה קולה ועוד - שאת הכסף שלהן מעבירות ישירות אל הוועד) אמורים להיות אחראיים על למעלה מ-50% מסך ההכנסות של הוועדה המארגנת הברזילאית של המשחקים (שמתוקצבות ב-2.3 מיליארד דולר).
הכנסות נוספות יגיעו ממכירת מרצ'נדייז בחנויות האולימפיות השונות שיוקמו ברחבי המדינה לקראת המשחקים, ממכירת כרטיסים לתחרויות השונות באולימפיאדה (בשבוע הראשון למכירה התקבלו כבר 1.2 מיליון בקשות לקניית כרטיסים).
30% מההכנסות, עליהן הוועדה המארגנת לא יכולה "לשלוט" - יגיעו במסגרת תרומת מהוועד האולימפי הבינלאומי.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.