גוגל סיכמה הלילה (ה') את הרבעון הראשון של השנה, עם אכזבה קלה בשורה התחתונה. ענקית החיפוש האינטרנטי דיווחה על עלייה של 12% בהכנסותיה ל-17.26 מיליארד דולר או 13.91 מיליארד דולר לאחר תשלומים לחברות שמשתפות עימה פעולה בפרסום. אנליסטים ציפו להכנסות של 14 מיליארד דולר.
בשורה התחתונה דיווחה החברה על רווח של 3.59 מיליארד דולר או 5.2 דולר למניה. בניכוי הוצאות מסוימות, הרוויחה החברה 6.57 דולר למניה. אנליסטים ציפו מגוגל להציג רווח של 6.61 דולר למניה.
מניית גוגל עלתה בשנה האחרונה ב-4% בלבד, זאת בהשוואה למדד הייחוס, מדד הנאסד"ק, אשר המריא ב-12 החודשים האחרונים ב-23%.
גוגל נחלשה, בין היתר, בתחום הפרסום באינטרנט. פייסבוק הפכה ליריב קשה בתחום זה. "רק לפני שנתיים פייסבוק הייתה בדיחה, אבל עכשיו הם טובים יותר ממודעות גוגל ב-10 דרכים שונות לפחות", ציין בעל סוכנות הפרסום WordStream.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.