כשגוגל, הבעלים של YouTube, השיקה בתחילת 2015 את ערוץ ה-NFL הרשמי של אתר הווידאו - היא התחייבה, לפי דיווחים אז - לשלם לליגת הפוטבול "מיליוני דולרים רבים" בכל עונה. כעת מתחיל להתברר כיצד היא מתכננת להחזיר את ההשקעה.
ה"וול סטריט ג'ורנל" מפרסם כי גוגל דורשת מהמפרסמים הפוטנציאליים בערוץ ה-YouTube של ה-NFL להתחייב על פרסום שנתי בשווי של 5.2 מיליון דולר במהלך שידורים של תכני פוטבול. כמו כן, אותם מפרסמים יצטרכו להוציא סכום זהה על פרסום בתכנים אחרים, שאינם קשורים לליגה העשירה בעולם או לערוץ שלה - ובסך הכל קרוב ל-10.5 מיליון דולר עבור פרסום בעונת פוטבול שמתחילה בספטמבר ונגמרת בפברואר, לאחר הסופרבול.
ערוץ ה-YouTube של ליגת הפוטבול, שהושק בינואר האחרון, כוללות תוכניות מקדימות למשחקי ה-NFL, תקצירים של אירועים חשובים במהלך המשחקים עצמם, ותוכניות סיכום לאחריהם (אינו כולל שידורים ישירים של המשחקים).
במסגרת ההסכם של ה-NFL עם גוגל, מופיעים תכני הליגה (לו"ז, תוצאות וכו') ראשונים כאשר מתבצע חיפוש הקשור לליגה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.