מאז נחיתתם בישראל זכו המותגים פרארי ומזראטי להצלחה צנועה אבל עקבית. על-פי הערכות נעים היום על כבישי הארץ כ-80 כלי רכב של שני המותגים, שחלקם הגיעו בייבוא אישי.
אולם קפיצת הדרך האמיתית בהיקפי המכירות של המותג תתחיל עוד לפני סוף השנה, כאשר ינחת כאן רכב השטח הראשון בהיסטוריה של מזראטי. הרכב, המכונה "LEVANTE" מיועד להתחרות ברכבי הכביש-שטח של ב.מ.וו, מרצדס, פורשה ועוד, אולם הוא ישמור על התכונות האופייניות של המותג כגון תא נוסעים עם גימור בעבודת-יד, ביצועים והתנהגות כביש של רכב ספורט וכמובן צליל המנוע הטיפוסי.
כרגע ידוע על 3 מנועים עיקריים שלקוחים מסדרת ה"גיבלי": מנוע V6 טורבו-בנזין בנפח 3 ליטר עם 410 כוחות סוס, מנוע V8 בנפח 3.8 ליטר עם טורבו כפול ו-530 כוחות סוס ומנוע טורבו-דיזל בריא בהספק 271 כוחות סוס.
המחירים יהיו מקבילים, פחות או יותר, למחירי פורשה קאיין מה שאומר טווח שיתחיל כנראה באיזור ה-600 אלף ש'ל ויטפס אל מעל למיליון שקל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.