ספקיות האינטרנט מציעות שורה של פתרונות לפתרון סוגיית הטלפוניה במסגרת הרפורמה בשוק הקווי, ובהיעדר שיתוף פעולה מצד בזק היא התבקשה להגיב על כך עד יום חמישי הקרוב, כך עולה מהדיון שמתקיים בשעה זו במשרד התקשורת בנושא הטלפוניה.
מנכ"ל משרד התקשורת אבי ברגר, חזר והדגיש היום את הציפייה של המשרד מבזק לאפשר שימוש בטלפוניה שלה ב-17 במאי כפי שהורה לה המשרד לטובת מתחרים שירצו לספק את השירות ללקוחותיהם. בזק כידוע מתנגדת למודל שמציע המשרד וטוענת שהיא אינה יכולה לעמוד בדרישות ההנדסיות שהוכתבו לה, משום שהפתרון ההנדסי אינו ישים.המשרד אינו מקבל את עמדת בזק וסבור שהחברה מתנגדת ליישום המודל מפני שהיא חוששת שהדבר יפגע ברווחיותה. בין הצדדים קיימת מתיחות קשה ובזק מותקפת במקביל מצד כל המפעילים בשוק התקשורת ולא רק מצד משרד התקשורת, על כך שהיא עושה כל שביכולתה על מנת לתקוע מקלות בגלגלי הרפורמה.
בקרב ספקיות האינטרנט יש מי שנושא השימוש בטלפוניה של בזק חשוב להן יותר ויש מי שפחות מתרגשות מהעניין, אך באופן גורף כל החברות בשוק דורשות שתינתן להן האפשרות לחכור את שירות הטלפוניה של בזק. חלק מהחברות טוענות שהתחליפים הקיימים בשוק לטלפוניה של בזק, כמו טלפוניה אינטרנטית הם לא פתרון אידיאלי והציבור לא מעוניין בסוג כזה של טלפוניה, גם כאשר הוא ניתן אפילו בחינם, ולעומתן יש ספקיות שסבורות שאפשר להסתדר עם הפתרונות הקיימים.
בכל אופן, עמדת המשרד היא שהטלפוניה של בזק דינה להיות מוחכרת לטובת המתחרים ומי שירצה יוכל לעשות בה שימוש. מתחרה שלא ירצה לחכור את הטלפוניה של בזק יוכל להציע פתרונות משלו.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.