חברת "ספורט גום בע"מ", יבואנית מותג הלבשת הספורט הסיני PEAK, תעניק לאיגוד הכדורסל חסות בשווי 600 אלף שקל. כך הודיע היום (ד') האיגוד.
במסגרת ההסכם, שנחתם למשך שלוש השנים הקרובות - תלביש PEAK את כל נבחרות ישראל: גברים ונשים, העתודה לבנים ולבנות, הנערים והנערות, הקדטים והקדטיות וכן נבחרות ישראל 3X3 שישחקו הקיץ באולימפיאדה האירופית הראשונה בהיסטוריה, שתיערך בבאקו, אזרבייג'אן. PEAK תחליף את נותנת חסות ההלבשה הנוכחית של הנבחרות - נייקי האמריקאית.
יש לציין כי השווי הכספי של ההסכם מגלם בתוכו גם את הציוד שתספק PEAK לאיגוד, ולא רק כסף מזומן. כפי שפורסם לראשונה ב"גלובס", את שנת 2014 סיים האיגוד עם הכנסות של 3.9 מיליון שקל מסעיף פרסום ושיווק (מתוך מחזור כולל של 37.017 מיליון שקל - 10.5%).
אגב, חמש קבוצות מליגת העל לגברים כבר משחקות תחת המותג PEAK, שנסחר בבורסה של הונג קונג (HKG:1968) לפי שווי שוק של כ-720 מיליון דולר אמריקאים: מכבי חיפה, הפועל ת"א, הפועל חולון, הפועל אילת ועירוני נהריה.
גם ב-NBA המותג נמצא בתנופה, והפרזנטור המוביל שלו הוא טוני פרקר, שחקנה של האלופה היוצאת סן אנטוניו ספרס ונבחרת צרפת. באירופה, נבחרות כגון סרביה וגרמניה לובשות את המותג.
יעקב בן שושן, מנכ"ל איגוד הכדורסל: "אנחנו מודים לחברת 'ספורט גום בע"מ' על האמון באיגוד הכדורסל ונבחרות ישראל. אני בטוח שיחד נגיע להישגים ונמשיך לקדם את הכדורסל הישראלי בכלל ונבחרות ישראל בפרט". דרור לוי, הבעלים של היבואנית, מסר: "אנו גאים להלביש את נבחרות ישראל ובטוחים כי יחד נגיע להשגים גדולים". אלי חסיד, מנהל המותג: "נבחרות ישראל הן במה מצויינת עבורנו לפתח את המותג בישראל".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.