לאחר 14 שנים: רג'ואן גרייב פורש מהאוצר

גרייב, שהיה אחראי על תחום ביטוח החיים וקופות גמל באגף שוק ההון, מתמחה בתחום החיסכון לטווח ארוך ולקח חלק מרכזי בהובלה ויישום של רפורמות משמעותיות בתחומים אלה

לאחר 14 שנים במשרד האוצר, רג'ואן גרייב, סגן בכיר לממונה על שוק ההון, ביטוח וחיסכון באוצר, הודיע היום (א') על פרישה מתפקידו ועזיבת האוצר.

גרייב, שהיה אחראי על תחום ביטוח החיים וקופות גמל באגף שוק ההון, מתמחה בתחום החיסכון לטווח ארוך והוא לקח חלק מרכזי בהובלה ויישום של רפורמות משמעותיות בתחומים אלה. לאור מומחיותו והיכרותו ארוכת השנים עם התחום, הוא צפוי להתברג בתפקיד בכיר בשוק, בתום שנת הצינון בה הוא מחויב.

באוצר פירטו ש"בין היתר, גרייב היה שותף מרכזי בהחלת מודל חיסכון תלוי גיל, הורדת דמי הניהול בחיסכון הפנסיוני, ביטול מקדמים מובטחים בביטוחי מנהלים ופיתוח כלים צרכניים המסייעים לחוסכים לקבל מידע אישי כמו פיתוח אתר גמל נט להשוואות תשואות של קופות גמל, הקמת האתר למציאת כספים אבודים, פישוט הדוח השנתי לחוסכים ועוד".

גרייב, בן 39, בוגר כלכלה באוניברסיטה העברית ומוסמך במנהל עסקים, החל את הקריירה באגף שוק ההון ככלכלן במחלקת קופות גמל, ולאחר מכן ניהל את המחלקה. ב=2010 מונה לסגן בכיר האחראי על תחום החיסכון הפנסיוני. בנוסף, גרייב מכהן כדירקטור מטעם משרד האוצר בחברת מקורות הייזום.