שיאומי (Xiaomi), יצרנית הסמארטפונים הגדולה ביותר בסין, תתחיל למכור בחודשים הקרובים מגוון מוצרים כגון אוזניות, צמידים חכמים ואביזרים נוספים באתר מקוון שמיועד לשוק האמריקאי. בהמשך השנה היא תמכור גם את מכשיר הדגל שלה ה-Mi 4. בכך, החברה הסינית נכנסת באופן רשמי למגרש הביתי של אפל ומתחרה בה באופן ישיר.
שנת 2014 הייתה שנת שיא עבור שיאומי, שהפכה ליצרנית הסמארטפונים הגדולה ביותר בסין והשלישית בגודלה בעולם. מספר סבבי גיוס הביאו את השווי שלה ל-45 מיליארד דולר ובכך היא הפכה גם לחברת הטכנולוגיה הפרטית הגדולה בעולם. כמו כן, בשנה החולפת, החברה החלה לממש את אסטרטגיית ההתפשטות שלה כאשר התחילה לשווק לראשונה באופן ישיר את ה-MI 4 גם בהודו.
המטרה הסופית של שיאומי היא לבנות מותג בינלאומי שיתחרה באפל וסמסונג. בפברואר, החברה הודיעה כי תתחיל למכור את הסמארטפונים שלה גם בדרום אמריקה. הוגו בארה, סגן נשיא החטיבה הגלובלית של שיאומי, הודיע כי החברה תפתח חנות מקוונת בארה"ב, בה היא תמכור בהמשך השנה את כל המוצרים שלה, כולל הטלוויזיה החכמה ו-MI 4.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.