חברת השבבים טאואר פרסמה הבוקר (ד') את תוצאותיה לרבעון הרבעון הראשון של 2015 . מכירות החברה ברבעון הסתכמו ב-226 מיליון דולר, צמיחה של 71% בהשוואה ל-133 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד, לרבות צמיחה אורגנית (ללא מיקרון ופנסוניק) של 33% וצמיחה במכירות לעשרת הלקוחות המובילים של 31%.
הרווח הגולמי, על בסיס non-GAAP, ברבעון הסתכם ב-81 מיליון דולר, המהווה שיעור רווח גולמי של 36% ושיפור של 81% לעומת 45 מיליון דולר שנרשמו ברבעון הראשון של 2014 .
EBITDA, או רווח תפעולי על בסיס non-GAAP, ברבעון הראשון של 2015 בסך 51 מיליון דולר, עלייה של 86% לעומת הרבעון המקביל אשתקד.
הרווח הנקי, על בסיס non-GAAP, הסתכם ברבעון הראשון של 2015 ב-50 מיליון דולר, המהווה שיעור רווח נקי של 22%, לעומת 20 מיליון דולר, או 15% שיעור רווח נקי, ברבעון המקביל אשתקד ולעומת 46 מיליון דולר, או 20% שיעור רווח נקי, ברבעון הקודם.
הרווח הגולמי (GAAP) ברבעון הסתכם ב- 33 מיליון דולר לעומת רווח גולמי של 4 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד והרווח התפעולי הסתכם ב-2 מיליון דולר בהשוואה להפסד תפעולי בסך 87 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. ההפסד התפעולי ברבעון המקביל אשתקד כלל הפחתה חשבונאית חד פעמית בסך 71 מיליון דולר בעקבות הפסקת הפעילות של מפעל נישיוואקי ביפן.
הפסד נקי של 73 מיליון דולר
בשורה התחתונה דיווחה טאואר כי ההפסד הנקי (GAAP) לרבעון הסתכם ב-73 מיליון דולר כתוצאה מהוצאות מימון שלא במזומן בסך 85 מיליון דולר. הוצאות המימון שלא במזומן נובעות בעיקר מהצלחת ביצוע ההמרה המואצת במהלך הרבעון של 162 מיליון דולר אגרות חוב סדרה ו', הוצאות אשר היו נרשמות על פני השנים 2015 ו-2016 אלמלא ההמרה ברבעון.
הרווח הנקי לרבעון הראשון של שנת 2014 הסתכם ב-39 מיליון דולר, אשר כלל 151 מיליון דולר רווח מרכישת TPSCo כתוצאה מהערך הגבוה אשר יוחס לחלקה של טאואר ב-TPSCo וכלל הפחתה חשבונאית חד פעמית שאינה במזומן בסך 71 מיליון דולר בעקבות הפסקת פעילות של המפעל בנישיוואקי, ביפן. הרווח הנקי GAAP ברבעון הרביעי של 2014 הסתכם ב-600 אלף דולר וכלל סכום חד פעמי בסך 20 מיליון דולר אשר הקטין את הוצאות אותו רבעון בהקשר להפחתה החשבונאית בעקבות הפסקת הפעילות של מפעל נישיוואקי ביפן.
ראסל אלוואנגר, מנכ"ל טאואר-ג'אז, אמר כי "המשכנו במגמה החיובית והגענו למספר שיא בכמות המסכות הנכנסות לפעילות במפעלי החברה, עם צמיחה של 37% לעומת הרבעון המקביל אשתקד או 45% כולל TPSCo. עלייה זו במספר המסיכות תומכת בתחזיות שלנו להמשך ביקושים חזקים מצד הלקוחות בעתיד. שיעורי הרווחיות הגבוהים ברבעון הראשון של שנת 2015 מקדמים אותנו לעבר היעד שדיווחנו עליו להשגת שיעור רווח גולמי non-GAAP של 40% ברבעון הרביעי של 2015, אשר גבוה משמעותית משיעור רווחיות של 27% שדווח לאחר הקמת TPSCo. בעלי אגרות החוב בחרו להמיר את ניירות הערך שלהם ולהפוך לבעלי מניות של החברה, צעד המשקף את האמון שלהם בדרכה של החברה ובאסטרטגיה שלה".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.