בשנת 2014 התקבלו בחברת החשמל 12,371 תלונות של לקוחות - כך עולה מהדוח השנתי לשנת 2014 של נציבות תלונות הציבור בחברת החשמל. 28.3% מהן נמצאו מוצדקות בגין נזק למכשירי חשמל. מדובר בירידה של 23.5% לעומת שנת 2013, אז התקבלו 16,189 תלונות.
הנושאים המרכזיים בתלונות הם דרישות לפיצוי כספי בגין נזקים (38%), חשבונות חשמל וגבייה (25%), תלונות בנושא עבודות רשת וחיבורים לבתים (19%), אמינות אספקה (7%), איכות הסביבה (6%) וטיב השירות (5%).
יצחק בלמס, מנכ"ל בפועל וסמנכ"ל לקוחות חברת החשמל, מסר כי "העובדה שכ-95% מהתלונות הגיעו ישירות לנציבות תלונות הציבור של החברה, או למחוזותיה, ורק אחוז קטן הגיע באמצעות גורמים חיצוניים, מעידה על האמון הרב של הציבור באיכות והוגנות הטיפול של חברת החשמל בכל תלונה.
"חברת החשמל יכולה להתגאות ברמת השירות הגבוהה אותה היא מעניקה ללקוחותיה, והירידה במספר התלונות מחזקת את החתירה המתמדת לשירות איכותי ויעיל. החברה רואה בתלונה כלי למתן פתרונות לבעיות שטרם נפתרו ולזיהוי נקודות-תורפה, דבר המסייע לשיפור מתמיד של רמת השירות ללקוחותיה.
"חברת החשמל תמשיך לעודד פנייה לבירור בכל דבר ועניין בכלל ערוצי התקשורת העומדים לשירות הציבור".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.