כ-3 שנים לאחר שחזר לשורות פובליסיס, תימור גורדון, מאנשי הדיגיטל הבולטים בישראל, עוזב את הקבוצה ולמעשה את ענף הפרסום - כך נודע ל"גלובס".
גורדון מונה בימים האחרונים למנהל מסחר דיגיטלי רב-ערוצי בקבוצת עזריאלי. הגדרת התפקיד החדש עדיין בהתהוות בשלב זה, היות שבקבוצת עזריאלי, ובה הקניונים השונים, אין כעת מסחר דיגיטלי.
בתקופה האחרונה מילא גורדון מספר תפקידים בפובליסיס, ובין היתר שימש כסמנכ"ל השיווק הטכנולוגי במשרד הפרסום וניהל את יחידת TEMA - Technology Marketing Accelerator. תחת יחידה זו השיק גורדון, לצד טל כתרן, אקסלרטור לסטארט-אפים, שעוסקים בעולמות השיווק והפרסום - כפי שנחשף ב"גלובס" באוקטובר אשתקד.
גורדון חזר לפובליסיס כמנהל תחום הדיגיטל בקבוצה, לאחר שפרש מהקבוצה באוקטובר 2011. הוא הקים וניהל בעבר את חברת ARC אינטראקטיב, זרוע האינטראקטיב של גלר-נסיס. בסך-הכול העביר גורדון למעלה מ-12 שנה בקבוצת פובליסיס.
בקבוצת עזריאלי אישרו את הפרטים: "גורדון יעסוק בפיתוח מגוון ערוצי שיווק דיגיטליים בקבוצת עזריאלי".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.