קוקה-קולה ישראל משיקה לראשונה בישראל את משקה ספרייט זירו. המשקה, אשר עתיד להחליף את דיאט ספרייט, יושק בישראל במהלך חודש יוני.
אלון זמיר, סמנכ"ל השיווק קוקה-קולה ישראל, מסר כי "משקאות הזירו זוכים לפופולריות והצלחה רבה בעולם. לכן, לאחר תהליך מחקר ופיתוח שערכנו מול צרכני דיאט ספרייט, התקבלה ההחלטה להביא לישראל את ספרייט זירו".
לדבריו, "חשוב לציין כי המטרה הייתה מציאת הטעם המתאים ביותר לחך הישראלי. מחקרים שערכנו הראו התקבלות גבוהה ואהדה רבה למותג החדש בקרב הצרכנים בכלל וצרכני דיאט ספרייט בפרט".
המשקה יושק בישראל בפחיות, בקבוקים ובקבוקים משפחתיים.
ההשקה תלווה בפעילות שיווקית בכל ערוצי השיווק השונים, כגון קמפיין טלוויזיה, שילוט חוצות וקמפיין אינטרנט.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.