תעשיית הסכמי חסויות האצטדיונים בליגות הספורט המקצועניות הבכירות בארה"ב ובכדורגל האירופי תהיה שווה בעונת המשחקים הבאה (2015/16) סך של 552 מיליון דולר, עלייה של 21% בתוך שלוש שנים. כך עולה מהסקר השנתי שפרסמה אתמול (ה') סוכנות Repucom.
אחד הסקטורים שהקפיצו בשנים האחרונות יותר ויותר את השקעתם בספונסרשיפ מהסוג הזה הוא חברות הסלולר והתקשורת האלחוטית: ב-2015/16 השקעתן על חסויות שמיות לאצטדיונים תעמוד על 71.5 מיליון דולר, לעומת 63.8 מיליון ב-2014/15, 57.1 בשנה שלפני כן, ו-35.3 מיליון בלבד ב-2012/13.
חסות האצטדיון שנחשבת ליקרה ביותר כיום בעולם הספורט מבחינת היקף החוזה הכולל - היא של חברת התקשורת האלחוטית AT&T, על המגרש של קבוצת הפוטבול דאלאס קאובויז: 400 מיליון דולר ל-20 שנה ("אצטדיון AT&T").
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.